דיאטה זה נון אישו:
על גישת ה׳נון דיאט׳

גישת הנון דיאט, בה אני דוגלת, מתמקדת ברווחה נפשית ולא במשקל, מתוך הבנה שספירת קלוריות, הצמדות לתפריטים נוקשים והגבלות פוגעים בתחושת החופש, בהנאה מהאכילה ובסופו של דבר לא מחזיקים מעמד לטווח הארוך וגורמים שוב לעלייה במשקל, לרוב עם בונוס של קילוגרמים נוספים.

הגישה מתמקדת בהקניית התנהגויות אכילה, המאפשרות לך לנהל את האכילה שלך ולהגיע לאכילה קשובה, מאוזנת ומיטבית, שמתאימה לגוף שלך, ומעל הכול- תגרום לך להפסיק להתעסק ללא הרף באוכל ולהרגיש חסרת שליטה מולו.

בגישת הנון דיאט תלמדי להקשיב לגוף שלך, שמספר מתי את רעבה ושבעה, תלמדי לזהות את החשקים שלך ולתת להם מענה מתאים, תבני לך דימוי גוף חיובי ותנהלי מערכת יחסים עם האוכל בצורה הנכונה לך.

אני מאמינה שברגע שאנחנו מחוברות לעצמנו בצורה חומלת ואוהדת, נוצרת בנו תשתית יציבה שאפשר לעבוד איתה, ודרכה להגיע לאכילה רגועה ולהפחתה משמעותית בהתעסקות באוכל.

אנו מתחילות בפגישת הכרות , שבמסגרתה אנחנו בודקות התאמה לתוכנית, מזהות את הקשיים, מבינות מהו היעד שאליו תרצי להגיע וקובעות מטרות טיפוליות. לאחר מכן אנו קובעות סדרת פגישות שבועיות. ישנה חשיבות לקיום המפגשים בצורה סדירה ועקבית.

במהלך המפגשים נעבוד ב 3 משורים:

תזונתי: תלמדי לזהות את הצרכים של הגוף שלך ולאכול בהתאם, לזהות את הרעב והסיבות שלו וגם את השובע ולסיים את הארוחות בשובע נעים ובתחושת סיפוק.

התנהגותי: נעבוד על האוטומטים שלך שגורמים לתחושת איבוד שליטה אל מול אוכל. תסגלי התנהגויות, שיאפשרו לך לנהל את האכילה שלך במקום שהאוכל ינהל אותך. נשלב תרגילים וכלים פשוטים ליישום, שיאפשרו לך לנהל את האכילה שלך כמו שהיית רוצה.

רגשי: נעבוד יחד על אכילה רגשית, הנגרמת משלל סיבות שונות. נעבוד על שיפור דימוי הגוף, מה שיאפשר לך להשתחרר מהמספרים ולצאת ממעגל הדיאטות.

בין המפגשים שלנו אני זמינה עבורך בנייד לכל שאלה, דילמה, התלבטות והתחבטות שיעלו בתהליך. את תרגישי איך נושא האוכל הפך להיות רגוע יותר ומפנה לך מקום יקר וחשוב בחיים לדברים אחרים. המשקל שלך הופך להיות משני בחשיבותו. קודם באה את.

לך, שמאסת בדיאטות, ספירת קלוריות, תפריטים והגבלות. שמנהלת מערכת יחסים עכורה עם האוכל, שמתייסרת על כך שאת לא עומדת בסטנדרטים הסגפניים שהכתבת לעצמך. שלא רוצה לאכול לפי תפריט קבוע שנכתב מראש עבור קבוצה נרחבת של נשים. שכבר ניסית את כל סוגי הדיאטות ובכל פעם עלית חזרה במשקל, לרוב עם תוספת של קילוגרמים. שמוכנה לשים את עצמך במרכז ולתת לך מקום.

שאלות ותשובות

מה ההבדל בין זה לבין דיאטה רגילה?

בדיאטה רגילה יש מישהו או משהו חיצוני, שמכתיב את הכללים. בגישת הנון דיאט אנחנו מאתרות את הכללים הפנימיים שלך. בדיאטה יש סוף, שלאחריו את חוזרת לאכול כרגיל ואז עולה במשקל. בגישת הנון דיאט את מקבלת כלים לחיים.

כמה זמן זה ייקח עד שאראה תוצאות?

ראשית נגדיר מהן התוצאות הרצויות לך. בהמשך נבין שהגעה ליעדים הוא דבר מאוד אינדיבידואלי, ותלוי בהרבה גורמים משתנים כגון: גיל, לידות, היסטוריית דיאטות ועוד. בדרך כלל כבר אחרי 8 מפגשים יש תחושה של סדר והקלה ואת מפחיתה את העיסוק שלך באוכל.

האם זה באמת עובד?

הרבה נשים אומרות שזה נשמע טוב מכדי להיות נכון, אבל הגישה עובדת, ועל כך יכולות להעיד הרבה מאוד מטופלות. בתחילת התהליך אני לא יודעת לומר אם תרדי במשקל וכמה, אבל אני כן יכולה לומר לך, שתרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך, ושתנהלי מערכת יחסים בריאה יותר עם אוכל ועם הגוף שלך.

למה רק נשים?

אוכל ומשקל הם רק הסימפטום. אני רואה נשים מנשנשות בעמידה את השאריות של ילדיהם, חוטפות משהו קטן באוטו, בדרך לחוג או מול המחשב בעבודה, כי הן לא מפנות לעצמן זמן לאכול ולא מפנות לעצמן מרחב להיות, להראות. התוצאה הישירה של זה היא מעגל של השמנה ורגשי נחיתות. לשחרר נשים מטרדות המשקל , לגרום להן להסתכל בנינוחות במראה , לתפוס את המרחב לו הן ראויות, זוהי השליחות שלי.

פגישה ראשונית

פגישה ראשונית בת כ-75 דקות
320

כרטיסיה

כרטיסיה ל-8 מפגשים
בעלות של 290 ₪ למפגש

כרטיסיה

כרטיסיה ל-12 מפגשים
בעלות של 270 ₪ למפגש

כרטיסיה

כרטיסיה ל-16 מפגשים
בעלות של 250 ₪ למפגש