ברוכות הבאות לקדירה הפרטית שלי!

לפני שאנחנו מתחילות, אפשר לשאול אותך כמה שאלות?

כמה פעמים ביום את חושבת על אוכל? אחת לכמה זמן את מתחילה דיאטה? האם יש מאכלים שאת לא מצליחה להפסיק לאכול?

והנה עוד כמה: האם קורה לך שאחרי כמה זמן בתוך הדיאטה את "נשברת", מורידה את כל החסמים ואוכלת כל מה שהבטחת לעצמך להימנע ממנו? האם את נוהגת לאכול בחטף, במהירות ובעמידה? האם את מפנה לעצמך זמן להפסקת צהרים במהלך העבודה או שאת אוכלת מול המחשב? ואולי מרוב עומס את לא מאפשרת לעצמך לעצור, עד להגעתה של חולשה כללית?

אם ענית "כן", על אחת או יותר מהשאלות, אני בטוחה שכבר צברת את כל המידע על דיאטות וכנראה שכבר קראת והתנסית בהרבה שיטות וגישות.

על גישת ה׳נון דיאט׳:

גישת הנון דיאט נולדה מתוך ההבנה שאיסורים, חוקים וסייגים שעליהם מושתתות הדיאטות הם דבר משמין. בגישה הזו, לא סופרים קלוריות ולא מודדים היקפים. הספירה היחידה בקליניקה היא שלך את עצמך. ההיקפים שאנחנו מדברים עליהם הם של אהבה עצמית ולא של המותניים. על פי הגישה נלמד להכיר מחדש את תחושת הרעב ותחושת השובע. להסתכל על עצמנו בצורה מכילה וחומלת. לנהל את מערכת היחסים שלנו עם הצלחת בצורה שמיטיבה איתך. והמשקל? יגיע למקום שתרגישי איתו בנוח.

גישת הנון דיאט, תשחרר אותך לחופשי מהאמונות המגבילות, תפנה לך מקום יקר עבור עצמך ותאפשר לך לאכול אכילה משביעה, מספקת וקשובה.

ליווי וטיפול תזונתי אישי

טיפול תזונתי בגישת הנון דיאט מתמקד בך. בהקשבה לגוף , לצרכים ולא באיסורים וחוקים חיצוניים. בשיפור דימוי הגוף והפחתה בעיסוק במשקל ובדיאטות.

הרצאות בהזמנה אישית

הרצאות לקהל הנשי העוסקות במגוון נשואים כמו דימוי גוף , תרבות הדיאטות וכו׳. ניתן לעשות התאמה של תוכן ההרצאה לקהל היעד.